Konsultant ds. Helpdesk

Lokalizacja: Katowice

Główne zadania:

  • Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT.
  • Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów.
  • Zdalny serwis systemów zainstalowanych u klienta.
  • Udział w działaniach handlowych.
  • Okresowe szkolenia użytkowników systemu.

Profil kandydata:

  • Doświadczenie we współpracy z klientami i pracy zespołowej,
  • Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności języka SQL,
  • Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,
  • Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych,
  • Znajomość branży medycznej lub farmaceutycznej.

Oferujemy:

Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:

  • Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, polisa lekowa, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie,
  • Rozrywka: imprezy integracyjne, narciarskie, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe
  • Sport: karty MultiSport, imprezy biegowe, sekcje piłki nożnej i kolarstwa górskiego, dofinansowanie do sportu i rekreacji
  • Przyszłość: Pracowniczy Program Emerytalny
  • Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje
  • I inne: abonament telefoniczny i internetowy, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia, możliwość częściowej pracy zdalnej.

NIE MA OFERTY DLA CIEBIE?

Jeśli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie ma oferty dla Ciebie lub widzisz dla siebie inną rolę, prześlij do nas zgłoszenie aplikacyjne tutaj: