Konsultant ds. Helpdesk

Lokalizacja: Katowice, Zdalnie

Główne zadania:

  • Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT.
  • Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów.
  • Zdalny serwis systemów zainstalowanych u klienta.
  • Udział w działaniach handlowych.
  • Okresowe szkolenia użytkowników systemu.

Profil kandydata:

  • Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Doświadczenie we współpracy z klientami i pracy zespołowej,
  • Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych,
  • Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności języka SQL,
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,
  • Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.

Oferujemy:

Jeżeli informatyka – to Twoja pasja, a praca – to dla Ciebie przyjemność, oferujemy Ci wieloletnie i stabilne zatrudnienie, ambitne wyzwania, szkolenia, możliwość uczenia się od najlepszych, udziały w konferencjach, a przede wszystkim przyjazną atmosferę pracy.

Dołączając do nas:

• znajdziesz ludzi z pasją o otwartych umysłach, którzy chętnie dzielą się wiedzą,
• będziesz pracował w zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera,
• rozwiniesz swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach,

Dodatkowo zatroszczymy się o:

• Twoje zdrowie (prywatna opieka medyczna, polisa lekowa, ubezpieczenie na życie, akcje prozdrowotne),
• Twoją kondycję (dofinansowanie do sportu i rekreacji, imprezy dla biegaczy, karty MultiSport),
• Twoją rozrywkę (imprezy integracyjne, imprezy rodzinne, wyjścia na kręgle, wyjazdy na narty),
• Twój rozwój (szkolenia, konferencje, certyfikaty, kursy programistyczne).

NIE MA OFERTY DLA CIEBIE?

Jeśli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie ma oferty dla Ciebie lub widzisz dla siebie inną rolę, prześlij do nas zgłoszenie aplikacyjne tutaj: