Konsultant ds. Helpdesk / Obsługi Klienta

Lokalizacja: Leszno, Poznań

Główne zadania:

  • Wsparcie techniczne dla użytkowników systemów informatycznych,
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
  • Okresowe szkolenia użytkowników,
  • Monitorowanie i diagnostyka działania systemów u Klienta.

Profil kandydata:

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows,
  • Podstawowa znajomość baz danych i języka SQL,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy zespołowej,
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, informatyczne.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży medycznej lub farmaceutycznej.

Oferujemy:

Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:

  • Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, polisa lekowa, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie
  • Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje
  • Rozrywka: imprezy integracyjne, narciarskie, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe
  • Sport: karty MultiSport, imprezy sportowe, dofinansowanie do sportu i rekreacji
  • Przyszłość: Pracowniczy Program Emerytalny
  • I inne: abonament telefoniczny i internetowy, Kafeteria Benefitów, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.

NIE MA OFERTY DLA CIEBIE?

Jeśli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie ma oferty dla Ciebie lub widzisz dla siebie inną rolę, prześlij do nas zgłoszenie aplikacyjne tutaj: