s

Konsultant ds. Helpdesk / Obsługi Klienta

Lokalizacja: Katowice, Zdalnie

Główne zadania:

  • Bieżący kontakt z klientem (telefoniczny i przez system zgłoszeń),
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych od klienta (klasyfikacja zgłoszeń),
  • Testowanie zgłaszanych problemów,
  • Tworzenie dokumentacji dla użytkowników systemu,
  • Obsługa korespondencji mailowej,
  • Współpraca z programistami i testerami.

Profil kandydata:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, wielozadaniowość,
  • Komunikatywność i odporność na stres,
  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach przez pierwsze 3 mce zatrudnienia, następnie praca w systemie hybrydowym.

Oferujemy:

Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:

  • Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie
  • Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje
  • Rozrywka: imprezy integracyjne, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe
  • Sport: karty MultiSport, imprezy sportowe, dofinansowanie do sportu i rekreacji
  • Przyszłość: Pracowniczy Program Emerytalny
  • I inne: abonament telefoniczny i internetowy, Kafeteria Benefitów, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.

NIE MA OFERTY DLA CIEBIE?

Jeśli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie ma oferty dla Ciebie lub widzisz dla siebie inną rolę, prześlij do nas zgłoszenie aplikacyjne tutaj: