s

Konsultant ds. Helpdesk/Obsługi Klienta

Lokalizacja: Katowice, Zdalnie

Główne zadania:

  • Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT,
  • Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów,
  • Przyjmowanie oraz obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji,
  • Wsparcie techniczne z zakresu oferowanych rozwiązań,
  • Wykonywanie wdrożeń zdalnych oraz szkoleń z zakresu udostępnianych usług,
  • Udzielanie klientom informacji o usługach i produktach.

Profil kandydata:

  • Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności języka SQL w stopniu umożliwiającym samodzielne tworzenie zapytań,
  • Podstawowa znajomość HTML oraz XML,
  • Umiejętność podstawowej konfiguracji komputera, (np. weryfikacja stanu połączenia sieciowego, weryfikacji procesów i usług systemowych, obsługi wiersza poleceń),
  • Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane w kierunku informatycznym,
  • Doświadczenie we współpracy z klientami i pracy zespołowej,
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność analizowania problemów technicznych i znajdowania rozwiązań,
  • Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.

Mile widziane:

  • Doświadczenie związane z przygotowaniem dokumentacji użytkownika,
  • Doświadczenie z programami do zdalnej obsługi np. Team Viewer,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych,
  • Znajomość branży medycznej lub farmaceutycznej.

Oferujemy:

Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:

  • Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie
  • Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje
  • Rozrywka: imprezy integracyjne, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe
  • Sport: karty MultiSport, imprezy sportowe, dofinansowanie do sportu i rekreacji
  • Przyszłość: Pracowniczy Program Emerytalny
  • I inne: abonament telefoniczny i internetowy, Kafeteria Benefitów, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.
  • Możliwość pracy zdalnej.

NIE MA OFERTY DLA CIEBIE?

Jeśli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie ma oferty dla Ciebie lub widzisz dla siebie inną rolę, prześlij do nas zgłoszenie aplikacyjne tutaj: