Konsultant ds. Helpdesk

Lokalizacja: Leszno

Profil kandydata:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK),
  • Umiejętność logicznego, analitycznego myślenia i szukania rozwiązań,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji,
  • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność, cierpliwość i wysoka kultura osobista.

    Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy w IT,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
Jeżeli informatyka to Twoja pasja, a praca to dla Ciebie przyjemność, oferujemy Ci wieloletnie i stabilne zatrudnienie, ambitne wyzwania, szkolenia, możliwość uczenia się od najlepszych, udziały w konferencjach i przede wszystkim przyjazną atmosferę pracy. 🙂

Dołączając do nas:
• znajdziesz ludzi z pasją o otwartych umysłach, którzy chętnie dzielą się wiedzą,
• będziesz pracował w zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera,
• rozwiniesz swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach,

Dodatkowo zatroszczymy się o:
• Twoje zdrowie (prywatna opieka medyczna, polisa lekowa, ubezpieczenie na życie, akcje prozdrowotne),
• Twoją kondycję (dofinansowanie do sportu i rekreacji, imprezy dla biegaczy, karty MultiSport),
• Twoją rozrywkę (imprezy integracyjne, imprezy rodzinne, wyjścia na kręgle, wyjazdy na narty),
• Twój rozwój (szkolenia, konferencje, certyfikaty, kursy programistyczne).

NIE MA OFERTY DLA CIEBIE?

Jeśli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie ma oferty dla Ciebie lub widzisz dla siebie inną rolę, prześlij do nas zgłoszenie aplikacyjne tutaj: